Dyrektor Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy ogłasza nabór na stanowisko:
Opiekun ekspozycji
Poszukujemy dynamicznego, samodzielnego i zmotywowanego do pracy pracownika, który weźmie czynnym udział w rozwoju Muzeum Ziemi Puckiej – samorządowej instytucji kultury odpowiedzialnej za gromadzenie, ochronę i upowszechnianie dziedzictwa kultury i historii Ziemi Puckiej.
Miejsce i termin zatrudnienia:
– praca w oddziałach w Pucku i Władysławowie,
– zatrudnienie od 1 sierpnia 2024 r.
Wynagrodzenie i świadczenia:
– podstawa 4300 zł brutto,
– dodatek stażowy według udokumentowanych okresów zatrudnienia,
– świadczenia socjalne.
Opis stanowiska:
- dozorowanie zbiorów znajdujących się na ekspozycjach,
- dokonywanie codziennej kontroli stanu ekspozycji,
- nadzorowanie stanu technicznego obiektów, zabezpieczenia zbiorów i mienia,
- obsługa multimediów na ekspozycjach,
- utrzymywanie czystości w pomieszczeniach wystawowych i muzealnych oraz wokół obiektów,
- prowadzenie obsługi zwiedzających i recepcji,
- sprzedaż biletów, wydawnictw i pamiątek oraz prowadzenie statystyk wizyt w obiektach,
- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego,
- drobne prace gospodarcze,
- współpraca z innymi działami Muzeum przy organizacji wydarzeń i wystaw muzealnych,
- obsługa imprez muzealnych (otwarcia wystaw, wykłady, konferencje itp.),
- wykonywanie innych czynności poleconych przez Dyrektora Muzeum w zakresie wykonywanej pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie minimum zawodowe, preferowane średnie,
- dyspozycyjność i elastyczność (praca m.in. w weekendy),
- odpowiedzialność, uczciwość, zaangażowanie,
- umiejętność samodzielnego organizowania swojego czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
dodatkowym atutem będą:
- znajomość obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego,
- znajomość j. angielskiego i/lub j. kaszubskiego,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- zdolności manualne.
Oferujemy:
- zatrudnienie w instytucji kultury w oparciu o umowę o pracę,
- zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,
- udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Ziemi Puckiej,
- pracę w przyjaznym zespole,
- możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) ze wskazaniem danych kontaktowych (nr telefonu/adres email) oraz z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3 do ogłoszenia).
Dokumenty aplikacyjne:
- wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Muzeum lub doręczone listownie w terminie do dnia 12.07.2024 r. do godz. 15:00 na adres: Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, Stary Rynek 28, 84-100 Puck, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko: Opiekun ekspozycji”,
- aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Muzeum, a w przypadku dokumentów nadesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- przesłane dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
- Muzeum zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami,
- wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,
- Muzeum zastrzega sobie prawo do anulowania procesu rekrutacji bez podania przyczyny.
Informacje dodatkowe:
- otwarcie kopert nastąpi w Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, Stary Rynek 28, 84-100 Puck w dniu 17.07.2024 r. o godz. 9:00.
- z regulaminem naboru na wolne stanowiska można się zapoznać w siedzibie Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, Stary Rynek 28, 84-00 Puck.
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Muzeum, w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Pucku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Muzeum Ziemi Puckiej,
- w razie chęci zasięgnięcia dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretariatem Muzeum pod nr tel. 537-333-719.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) informujemy, że:
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy z siedzibą w Pucku, ul. Stary Rynek 28, 84-100 Puck, tel.: 537 333 719, adres e-mail: sekretariat@muzeumpuck.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@muzeumpuck.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane:
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu wypełnienia obowiązków prawnych w dziedzinie praca pracy ciążących na Administratorze.
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w przypadku dobrowolnego podania innych danych niż wynikające z przepisów prawa, podstawą przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia obecnego procesu rekrutacji.
Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa.
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do ochrony swoich danych osobowych, do dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan dodatkowo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz ich usunięcia. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Niepodanie danych ustawowo wymaganych skutkowało będzie brakiem udziału w procesie rekrutacji. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
Informacje na temat ofert pracy są dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Muzeum Ziemi Puckiej, link: https://muzeumziemipuckiej.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/konkurs-na-kandydata-na-stanowisko-opiekun-ekspozycji.html
Załączniki do pobrania:
Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Kwestionariusz osobowy
Załącznik nr 2 do ogłoszenia – Oświadczenie o niekaralności
Załącznik nr 3 do ogłoszenia – KIauzula RODO
Ogloszenie o pracę – opiekun ekspozycji